JULAFTON :)

Har varit hos pappa ett tag men de har varit massa julstök m.m så har inte haft så mkt tid till datan :P

MEN idag är de ju den 24:e december och då unnar jag mig en stund men min kära lilla bebis och skriver även lite här :) idag har vi haft fullt upp men nu är maten uppäten, tomten har varit här och julklapparna är öppnade :) en bra och nu lugn julafton!!

För nån dag sedan så var jag på mina småsyskons Alice och Albin julshow på deras skola här i Undrom. Den var lite för lång men dom var jätte duktiga (speciellt mina syskon hehe) :)

Snart är de dags för en skink macka tycker jag, de behövs på julaftonskvällen :)
GOD JUL till er alla, hoppas den varit bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0