Lill skiten!!

Kajsa bajsa, min underbara lillasyster som jag har varit barnvakt åt idag en sväng på morgonen. Super mysigt å bara få rå om henne själv nån gång :)


En riktigt cool Kajsa för nåt år sen!!

Sen har jag fixat med allt och inget inför imorrn, mest med efterrätten och fördrinken som jag har fått i uppdrag å fixa. Så ni som kommer till Johanna imorrn, he blir gött kan ja lova ;)

Resten av dagen har jag tillbringat framför mitt X-BOX (länge sen ja spela, men nu har jag tagit igen förlorad tid haha), Kajsa var med å hjälpte till på ett hörn oxå. Huuur kul som helst jue!! YEAHH!! 


Kommentarer
Postat av: carro

mitt xbox har också stått och dammat ett tag (år) nu! längtar efter att få träffa dig!!! puss

2011-12-31 @ 08:53:04
URL: http://sixdaywar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0