Över, över, öfver

Nu tyck jag att julen är ÖVER, fast har väl inte varit så mkt av jul iår ändå men men nu är den slut och nästa stopp är NYÅSRAFTON :)

Drog hem till Ume dagen efter julafton och då var de fest nr:1 hos Johanna med lite folk, vi for till Allstar men inte mitt favvo ställe....bara en stor KÖTTMARKNAD!!! inte ok, låt mig dansa utan att ta på mig

ANNANADAGEN: Är ju hemvändar dagen, förfest hos Fredde och sen ut på TC...inte heller på topp den kvällen, för mkt folk som tryckte en åt alla håll. De resulterade i att jag fick ett astma anfall i kön till garderoben när de var slut...
Ej kul, och pinsamt var de, folk runt om kring måste trott jag var jätte packad.... minns knappt vad som hände men fick inte åt mig luft och benen vek sig under mig, tur att min kompis var där och tog emot mig sen fick han hämta min jacka oxå.

Så du ska ha ett STORT tack!!!




Idag har jag kommit hem efter en tur hos min mormor och morfar i Långsele å där vare bara mysigt. SEN så var de jag som körde, hur kul som helst och äger på å köra de gör ja :P haha

Sen fick jag den bästa julklappen av morfar: en shaker med förtryckta mått :)


Lägg märke till VAD de är för ing, och att den rymmer ca 5 dl hehe, kommer ha stor användning av denna!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att det blir lätt för dej att göra apertifer ;)

2011-12-29 @ 20:08:28
Postat av: Felicia

Jävligt nice var den ;-)!

2011-12-29 @ 20:41:26
URL: http://felizmarklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0