Sista ljuset!!

4:e och sista ljuset idag, men ändå är de en vecka kvar till julafton!! Men ändå går tiden för fort, de verkligen flyger iväg. Så måste reda upp med lite grejor innan jag kan andas ut.

Jepp, ihelgen blev de iaf 2-dagars...en väldigt speciell men väldigt rolig helg! :)

FREDAG:
Var hemma hos underbara Johanna med massa brudar, mkt roligt!! Men de blev ändå lite för mkt av de goda för vissa, och sen får man såklart träffa på bättre och sämre människor.


Jag och min Johanna :) (och ja, jag vet att de är datum på bilden, men jag vettefan hur man tar bort de!!)



LÖRDAG:
Reuniun/födelsedagsfest/förfest på Grubbe med ännu mer brudar, go brudar som jag inte har träffat på länge. Men saknde min lilla Anja :( sen drog ja vidare till Fredde å festa, träffa även där vänner som jag inte träffat på ett tag :)

Ja, helgen har varit väldigt mkt upp å ner för vissa men denna gång klarade jag mig faktiskt utan bakis söndan haha :)
En helg som jag aldrig glömmer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0