Sollefteå

A vilken helg, har för de första inte haft något internet men nu ska ni få höra hela historien.

FREDAG: Satte jag mig på bussen halv 2 och var framme i Sollefteå halv 10 (så resan tog 8 timmar, brukar ta 3...) Och allt detta berode på att ca fem stycken långtradare hade fastnat på vägen pga att dom fortfarande hade sommardäcken på haha, tack för den!! De är faktiskt vinter nu!! Och inte nog me de så fick en gammal karl en stroke på bussen så he va KAOS, me ambulans, folk som sprang omkring m.m

LÖRDAG: Va de lucia i kyrkan och min underbara lillasyster Alice skulle va lucia. Då är de ju klart att jag kommer :) hjälpte även henne å fixade frisyren så hon skulle va extra fin!!

SÖNDAG: Hem mot Ume och ett julbord i Skeppsvik :) de enda julbordet som jag verkligen äter mkt av, hur gott som helst, he gå ju bara int å missa nåt sånt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0