När solen går ner!

Har inte gjort mkt på vekodagarna förutom å jobba då...men de rullar på ändå!! Måste ju jobba för att få lite money money :P Å speciellt nu i juletid då alla julkalappar ska inhandlas, då gåre mkt peningar! Men vad gör man inte för sina älsklingar :) så ifredags va jag o shoppade nästan alla julklappar, men såklart blev de lite till mig själv oxå mohahah :D
 

De blev ett snyggt, lite juligt linne (å färgen är mkt finare in real life, så att säga) å sen blev de ÄNTLIGEN en ny väska :)
En lite närmare bild på väskan, men vafan jag glömde ju hänga bort linnet nu äre ju ivägen!! Aja, snygg ären iaf MEN se upp så att jag inte har en MÅLARBURK i den :O


Haha, jag läste nyss min syrras blogg! Man kan inte annat än älska våran pappa <3
Hennes blogg: http://alizz.blogg.se/
 
 
 
 
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0