Tråkiga FAN! De är ja de!

Ursch, vad jag har kännt mig bajs tråkig på senaste tiden! Förlåt mig mina vänner, varken tid lr ork till så mkt. Bara massa jobb hela ti´n :(  Jobba förra helgen inte pepp nån stans, men så fort jag satte mig i biln så blev de mkt bättre för fick jobba med bästaste Frida å då gå he undan :P haha!!

Men sen fyfan för idag på jobbe hur kan man va så fräck!!
Min jobbkompis (läs BRUDEN) stod å hackade is på en ramp med STOR släggan, å då kommer de fram en gubbe å frågar varför vi inte har skickat en KARL som gör jobbet ist! VAD TÄNKER MÄNNISKOR MED IBLAND!



Nä men nu till nåt sköj, jag fick träffa min efterlängtade Sanna idag :DD lycklig till tusen, hon kan verkligen får mig på de bästa humöret <3

Sen så har man ju köpt alla julklapparna å självklart så följde de med nåt till mig me ;) (varför inte liksom, när man ändå är på stan) Dessa uber-snygga armband från Ur&Penn


Dödskallar :O (man kanske ska ha på sig lite mer av sådant när man jobbar!!)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0