TRÖG-DJURET!!

Ja, asså man har ju inte kommit in riktigt i att börja tidigt på morgonen men men de kömmer väl...hoppas jag! För nu har jag flera dagar i rad varit helt döööd då jag kommit hem, eller typ ass packad för jag har däckat i soffan när jag kommit hem hehe :P men skönt äre å sova!!


Ikväll blire då ingen fest heller, för upp å jobba kl 05.00 WIHOOO! Men jag har tur för jag ska jobba med FRIDA, så vi kommer ha en awesome dag ändå :D så ikväll är jag barnvakt ist!! Myspys helt enkelt :)

Jag å go Frida på Lauras möhippan i sommras!!


Ha de gött, partey pinglor!!

Kommentarer
Postat av: julia

OMG! Så likt Johanna!

Svar: Haha, så roligt inte första gången jag hör de :P så lite likt äre kanske!!
None None

2013-01-01 @ 15:51:56
URL: http://juliaba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0