01:30!!!!!

Helgen har varit awesome :) i fredags var jag med GTM på after work på Plaza, åt mat å drack go drinkar med bra sällskap. Sen drog vi som var kvar vidare mot Allstar, och precis när jag skulle dra så ser jag min kompis i kön så bara å dra in igen för å dansa kvällen lååååång. En riktigt bra kväll, trots hostan som kommit tillbax :P


Lördag så blev de hemma mys med bara mamma och kajsa, gjorde riktigt god mat: lax gryta med thai kryddning och sockerärter å nudlar, gööttt!!



Vi försökte oxå göra creme brulee, men när vi skulle kyla ner dom utomhus (ingen bra ide när de är storm ute) så snöade de in i formarna så blev ba skit av dom haha ;)
Sen blev de melodifestivalen, men ursch va dåligt de var....inte en enda bra låt!!! Men mysig kväll ändå hemma i Gubböle :)

Söndag idag, vaknade alldeles kallsvettig....jag hatar mardrömmar och dom kommer allt oftare, är alltid så verkligt! Mamma tyckte jag såg ut som ett lik men inte undra på när jag blivit vett skrämd av en dröm :(

Men upp å hoppa, åt go frukost, sen blev de städa och tänkte göra NUTELLA-cup cakes....men har ist fixat inför morgondagen då de blir upp 01.30 å skotta snö, får se hur kroppen orkar med de!! Får göra gofikat imorgon när jag kommit hem ist :)

Så nu säger jag GONATTTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0