Again And Again

Helgen har varit bra förutom att min förkylning fortfarande är kvar :( och FEBERN kom tillbax nu ikväll så humöret sjönk igen!!!

Men i lördags så fikade jag först med mormor och morfar som hade tagit med sig dom godaste semlorna, underbara!!Sen stress (som vanligt med mig, höhö) in till stan, träffade pappa på "SAGAMI" å käkade Sushi :D riktigt gött och trevligt sällskap. Sen vidare mot förfekke hos Carro, där blev de lite go vin och sen mot Gamla slakteriet i snön :)

En bra och lungt kväll, bra dj:s, och dom bästa brudarna och roligt å träffa alla som var ute oxå :)
Har tyvärr inga bilder från helgen, för hade glömt batteriet hemma hehehe!! Duktiga anna :P

MÅNDAG och började kl: 05.00, så är ganska mör i kroppen efter snöskottningen!! Sen stod jag snövakt på Gammlia å då frös jag om fötterna, hade ingen känsel...

Men har ändå haft trevligt på jobbe, alltid lika roligt å träffa alla där hahaha!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0