Bajs-prutt-rumpa!!!

Idag har varit en jobbig dag på jobbet, men de fick gå de med...behöver lite cash serru!! Men när den var slut så gick jag en snabbis förbi "Nail zone" där jag för nån dag sen gjorde "shellack" som är en typ av nagelack som ska sitta i ca 2 veckor men har redan börjat lossna :/ men tydligen så var de nå fel med underlacket så blir ditt imorrn en sväng å göra om dom :D om jag orkar...

Sen träffade jag Johanna på stan, vi köpte biljetter till fetfesten på lörda :) och sen åt vi middag (taco buffe :)) gött!!


Sen köpte jag en ny klocka och ett par örhängen, snygga eller??







Nu har jag ätit en halv semla som smakar...ja ingenting, kul kul!!
Men nä nu ska jag bli frisk, så sängen känns nära :) + en kopp te + echinagard + snorpapper + tv.n!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0