BARBLADE??

Två blandade kvällar på Invito är nu slute!! Igår var pappsen där å hälsa på med ett gäng danskar haha, blev å blanda mkt den kvällen. Först när han kom in i restaurangen så försökte han gömma sig för mig....ja asså de gick ju inte så bra för han ;) hehe!!! Men kul är han :)

Och så klart så ville han att de var jag som skulle komma å servera dom, så de gjorde ja oxå!! Och drinkarna va godkända, mkt god var SNOWBALL drinken som förstås var till min far hehe!!

Innan jag gick hem för kvällen så visste jag att han även ville ha sin favvo gin som Invito faktiskt har, och de är Hendrick´s gin :) så de fick jag i sista stund gå ut med till han + en skål med lime.

Ikväll så har de däremot varit en väldigt lugn kväll, va till och med kvar under stängningen. Så inte så mkt folk, men väldigt trevligt ändå :)

Har som sagt investerar i en korvskruv men, men, men jag behöver ett BARBLADE!!!!!!!!! NÅN SOM HAR EN TILL ÖVERS????


Så sista kvällen för denna vecka, go natt alla nattugglor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0