GTM

Yes, jag är ju tillbax på GTM (farsans företag vetuu) så idag började jag jobba 07.00 å kan säga att de gick bättre än jag trodde å kliva upp imorse med tanke på att jag klivit upp vid 11 dom senaste månaderna haha :) ja e duktigt, men nu är jag ganska trött...

Men dagen har varit bra, roligt å träffa alla igen :)
haha roligaste idag, när jag stod snövakt så kom en lite flicka som gick på skolan å sa: " Åh, så fin du är" till mig!!! De gjorde verkligen min dag :P kan ju inte kanske påstå att jag känner mig så jätte fin i varselkläder hehe!!

Imorrn blir de en till dag på jobbe, men vi börjar 5 så blir snart sängen...men först en go Cafe Latte, eller vad heter de nu igen PAPPA!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0