Mirror-Lil Wayne, Bruno Mars

Har idag varit hemma å bara tagit de lungt (å lyssnat på "Mirror" ex antal ggr) så hunnit med lite smått å gott. Fixat lite papper, kollat lägenheter (vill verkligen flytta till eget!!!!), nybädad säng och ett fotbad med doft av lavender och mynta. Helt underbart just nu :)

Dessutom så har jag en Mintcheesecake i ugnen, gjort på Åre-choklad :) mumsmums!! Och ska även fixa mina naglar innan jag går i sängs, bara bestämma vilken färg jag ska ha!?!

Imorrn blir de praktik på Invito mellan 16:30-22:00 yeah!!!

btw: skulle fixa med mina kläder igår men då går min garderob sönder så nu ligger ändå mina kläder i högar på golvet och i soffan, suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0