R.I.P Whitney Houston

Helgen är över, började i fredags med ett stängnings pass på Invito i fredags. Men var ganska lite folk så jag fick gå vid halv ett och gick då över till allstar där mina vänner Johanna och CARRO som har kommit hem :D

Me and Carro!! pöss!!



I lördags var jag helt borta i huvudet!!! De kändes som att de skulle sprängas (haha och nej de var inte pga alkohol!!) Men hade lovat min underbara vän Lisa (som jag inte har träffats på hur länge som helst) att vi skulle käka lunch tillsammans.....höhö ja de gick ju inte så bra fick ta med mig mackan å äta den sen.

Men hade ändå trevligt, alltid massa å prata om med den tjejen!!



Och idag, söndag har jag haft slappar dag men i sista stund innan min familj skulle in till stan å äta middag så bestämmde jag mig för att följa med. Å de va de värt, riktigt gott med sushi på Eastern Palace :)

Nu blir de å sova snart ska nämligen upp å börja jobba igen på GTM ;)
Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0