Solle-helg!!!

Kom idag hem till ume igen efter en underbar (men väldigt kall -34) helg i Sollefteå :) Vi har inte kunnat va ute nåt, och för mig var de bara jobbigt å gå från dörren till bilen pga min astma som gör de svårtå andas när de är istid ute!!!

Men vi hade de mkt trevligt ändå inne, vi tände brasa, umgicks, spelade tv-spel å dator och åt riktigt go :) eftersom de va så kallt så tände pappa ljus i hela huset, och de blev faktiskt varmare av de.

I lördags var de ju melodifestivalen och då satt vi allihopen bänkade framför tv:n å ja de var inte så bra låtar men den som va bäst var iaf Loreen-Euphoria. Och haha min pappa tyckte Sean Banan var bäst, tror han ringde å rösta 10 ggr :P

Fick även samtal från Gubböle, där stod min lilla Kajsa å skakade rumpa till Sean, haha älskar min lillasyster när hon dansar ;) inlevelse vetuu!!

Tog även med mig dessa göttisar från pappa (faktiskt julklappar som jag fått från mina småsyskon Alice, Albin)

Love, love love ÅRE-choklad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0