Want U Back!!!

I torsdags var jag på stan en kort sväng, för att fixa "shellack" naglar :) fin fint blev de, å fick de gratis denna gång!!!

Sen när jag var klar så träffade jag underbara Sanna på stan å tog en gofika på NK och massa snack om allt och inget :) alltid den som jag kan prata med precis om allt med!!!


Fredag idag, har faktiskt varit så duktig och städat mitt rum :) mormor och morfar kommer ju imorrn så då måste de ju se ganska fint ut iaf :P Annars så har jag bara försökt å ta de chill så man blir frisk nån gång (ja tack, imorrn vill jag bli de!!!) :)

Men har även gjort go fika ikväll, för de tycker jag man ska få när man är lite sjuk ;) så de blev å pröva nå nytt: NUTELLA-cup cakes!!! OOHHH ja de va gott :D (även utan rödkålen hahahahha) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0