bluebird

SUSHI, fick äntligen äta min efterlängtade mat idag....såå otroligt gott!! :) Fick sällskap av min vackra vän Johanna, sen mot waynes för en god kaffe, perfekt avslut på dagen.

Sitter nu här hemma och vill ha sommar, måste verkligen fara nånstans där de är varmare!! Tyck inte om när de är kalt, så ja jag bor på helt fel ställe men men spelar ingen roll för nu går de äntligen bättre för mig :P ni får inte veta än, haha.

Har även insett att mitt hår som jag tyckte va rött, mer är LILA...inte ok. Men johanna tyckte tydligen de var snyggt, tycker själv jag bara ser ut som en tant i håret!!


Syns inte så jättebra på bilden, men de är då iaf inte BRUNT som de skulle ha blivit ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker det ser mörkt rött ut och jag tycker, det lilla man ser, att det ser snyggt ut :).

2012-01-12 @ 09:31:01
URL: http://felizmarklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0