CHILL MÅNDAG

Jepp, då var de måndag inte för att jag har nån riktigt koll på vad de är för dag nu när man bara är hemma!! Tänkte kliva upp tidigt å göra nå vettigt idag, men hade inte ställt alarmet så de får jag göra imorrn för nu blir de bara chill å lyssna på CHRISTINA PERRI, så underbar musik!!



I fredags var jag hemma hos Felicia, go tacos bjöds de på och sällskap av massa trevliga tjejer :) nya och gammla ansikten!! Har tyvärr inga bilder, ska bli bättre på de.
Efter en nice förfest med ölspel och förfest-spelet så drog vi på stan. Ännu en gång till ALLSTAR....tänkte att nu äre 3:dje gången gilt, de var den bästa gången hittils men fortfarande inte mitt ställe å va på.

Resten av helgen har jag inte gjort så mkt, mest varit med familjen och pluggat massa DRINKRECEPT. Måste vara på topp inför onsdag :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är glad att den bästa av dom 3 gångerna på allstar var en fest som jag ordnat ;) haha! Tack för att du kom och förgyllde kvällen :).

2012-01-16 @ 16:12:43
URL: http://felizmarklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0