Crush On You

Jag verkligen stor trivs på Invito, praktiserade där ihelgen :) både i fredags och i lördags!!
Hahaha, i lördags så körde servitörerna en fördrinks tävling (alltså vilken som kunde sälja mest drinkar under kvällen bara för att jag skulle få göra massa drinkar) och ja..alla var väldigt tävlingsinriktade så fick göra många många goda drinkar.
Ex: Havtornscosmopolitan, Invitini och Red Lemon Martini :) mkt goda drinkar som jag rekomenderar att ni provar, och då ska ni förstås komma till INVITO!!!

Efter praktiken i lördags så for jag å Sanna ut och skakade roumpa!! Riktigt trevlig kväll på Corona med trevligt folk, alltid roligt å träffa dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0