VIVA LA JUICY

Nu har man diskat å rensat lite grejor i rummet, tänkte oxå hinna damtorka rummet men känns som jag inte orkar de så får nog bli imorgon...tror ja hehe!! :)


I torsdags var ja på stan å först åt lunch med mamma å lilla Kajsa, gick sen på stan med Johanna å köpte lite smått å gott: Hårspray, min favvo parfym och massvis med fin fina trosor :)


Sista stoppet på stan blev systemet, köpte lite vin och for sen till Sanna å chillade med bra musik och hade de hur bra och roligt som helst :)
Med vinet i kroppen så begav vi oss till Allstar, och NEJ....inte kul denna gång heller. Inget dansgolv (besviken, vill alltid dansa ju!!) Aja, men med denna gumma så har alltid kul ändå :) de enda som var bra, va att de var bra Dj!! Riktigt bra musik!

Mkt fina tjäjor!!

AHH, blir nog ist å färga håret ikväll. He växer som ogräs så nu kan jag faktiskt få ihop en lite tofs, men på köpet så har jag värdens utväxt så känns som att de behövs livas upp med lite färg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0