Don't start what you can't finish!!

Hehe, blev lite lägre tid än väntat utan att blogga men here i am ;)

Har varit på mkt äventyr men inga bilder tyvärr, min laddare är borta så får bli nån annan gång!! Kan bara säga att min ledighet har för de mesta varit väldigt lungt....men har även varit med om dom mest SJUKASKTE sakerna, haha å är så glad att jag fick dela de med min babe Sanna :D

 
Men tillbax till verkligheten å jobbet, såklart blev jag sjuk på alla sätt å vis!! Förkylning+migrän+visdomständer+mkt som ligger å nöter i min hjärna!!

Jag kan inte ställa allt till rätta men jag kan va mig själv å ta tag i de som jag vet att jag kan fixa själv.
Älskar dig morfar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0