be careful of what you say, a girl remembers everything.


En jobbig dag kan man lungt säga att detta har varit, klev upp vid 1 sen blev de ut å klippa gräset (med åkgräsklipparen, trodde jag!!!). Men NEJ den har fan gått sönder så bara å ta fram handgräsklipparn å börja klippa den "LILLA" gräsmattan :P men fint vart he å motion har jag fått nu så de räcker för denna sommar!!

Sen var de ju detta ogräs som jag inte ens slipper när jag är hemma!!(och ja naglarna är fortfarande hela)
En dag ute å magen kändes lite tom så blev faktiskt lite mat på de ;)

MEN, öppnade kylskåpet å kolla vad min mammi har köpt till mig :D så nu blir de duschen å sen denna goding!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0