Vi brukade va vänner men nu när vi träffas säger vi bara hej.

Saknar vissa människor så sjukt mkt, men finns inte så mkt å göra jag kommer alltid va mig själv å duger inte de så får in gå en annan väg. Minnerna har jag kvar kommer aldrig å glömma!


Men men, nu är de helg igen å de verkar bli en chill helg igen!! De behövs, måste sattsa allt på de där förbaskade körkortet :P
Förra helgen var väldigt mysig va barnvakt och lite bartender däremellan ;) När de bara va jag å Kajsa i huset så blev de syster mys på hög nivå, först förrätt: mackor hehe!! Och till middag blev de hamburgare, gött :)


Blev sen movietime å då blev de gammla godingen "Pocahontas", å när min älskling hade sommnat så blev de Schlager, jordgubbar och såklart en JORDGUBBS-MOJITO :D



Nu kanske ett glas Rosé och min älsklingsbok: körkortsboken!! ;)

Peace out! Å PÖSS på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0