Äre vår elle??

En underbar dag på jobbet, inte alls mkt å göra så jag bestämde mig för att packa ihop min jobbväska å sluta efter halva dagen :) dessutom så hängde min huvudvärk med från igår kväll så var bara skönt å fara hem. Men imorrn blir de å hoppas på sol (och ingen huvudvärk!!!) + måste komma ihåg solbrillorna!! :)



Helgen har varit väldigt intressant men oxå sköjig!! Har tyvärr inte nå bilder nu heller för har inte haft nåt mineskort till kameran...trodde de var helt borta MEN, den var hos min underbara Carro som har tagit hand om den så snart kommer de lite bilder igen :D

Fest i lördags iaf för Tobbe som fyllde år, sen drog vi till Rex :) riktigt nice ställe de där, träffade mkt skönt folk där oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0