CHILLIN

Rolig vecka, nooooot!!! Febern som kom tillbax....igen, så i tisdags efter 5 timmars snöskottning då kroppen la ifrån for man hem å la sig å dog i sängen. Som jag har gjort resen av veckan.... eller nja, hade bestämt mig att jag skulle praktisera på torsdan så de blev he. Va lugn å trevlig kväll, men va lite snurrig iskallen efter passet :/

Nä men slut me allt gnäll, ska ba ta de chill e dill i helgen å gosa med min ängel till lillsyrra som nu oxå blivit sjuk!! VATTENKOPPOR och förkylning, tyck så synd om na så blev mkt uppasning idag för hjärtat :) hon blev glad när jag kom med COCA-COLA hehehe!!

Sen så måste jag snart färga mitt hår.....har utväxt igen, prutt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0