GETAWAY

Väldigt bra början på helgen med väldigt god mat :) idag blev de fläskfile haselbakspotatis, sparris, halloumi och olika såser :D mätt å belåten hemma i SOLLEFTEÅ!

De är mkt bättre å ta en nykter helg här, på bättre humör och annat umgänge men ja min hjärna vill ändå inte va med så de är liksom inte på topp och kan inte sluta tänka på de...hmm, bara jag kunde komma på varför mina tankar inte följer med resten av mig?

Aja, kommer tillbax till Ume på måndag kväll å då vill jag träffa mina BÄSTA :) Och har börjat lyssna igenom DEV,s nya album men njaaaa, vet inte om de är så bra musik men texterna är bättre än så länge!!




Kommentarer
Postat av: Unni

Getaway är ju sjukt nice;)

2012-04-10 @ 00:04:55
URL: http://unnif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0