HOW DEEP IS YOUR LOVE??

The movie, ja de är nått som min far har hittat på!!! hahaha, säger ja bara lr VART SKA VI, VART SKA VI??? a de var inte så profisionellt, men blir roligt å se hur resultatet blir :)

En liten bild på hur de ser ut i Solle i butiken på GTM :P


Är förövrigt glad att de typ slutat snöa så de kan bli vår nån gång :)


I onsdags så fick jag veta att min kusin fått en lite bebi, en lite flicka som ska heta Doris :) riktigt sött som en bebis ska vara!!!

Torsdag, då gjorde jag mitt sista pass på Invito, nu väntar jag bara på mitt betyg!!!!!! IIHhh, spännande... OCH, eftersom de var min sista kväll så fick jag freestyla en "longdrink" och en "cocktail"

Longdrinken (smakade saft hehe :P)
-2 cl Passoa
-2cl Björnbär likör
-Sprite

Cocktail (fick topp betyg av barchefen)
-2 cl Likör 43
-2 cl AB Svea
-Sourmix (citronjuice, sockerlag, äggvita)
-Skaka, servera i cocktailglas

Nöjd över min cocktail, vill nu få tag på AB Svea så jag kan göra den själv :D nu blir de snart sängen med humöret på topp ;) Peace out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0