Jobb, or NOT!!!

Skulle egentligen ha jobbat idag, men fick inte de... :( haha nä dom ville att jag skulle va på jobbet på torsdag ist för då är de ett möte som jag måste va med på. Skönt å ba ta 2 chilldagar eller blir mest å plugga körteori :P Men idag var jag först värd lite sovmorgon...till lunch, hur SKÖNT som helst :D

I helgen blir de iaf TJEJPARTEYYY, och har redan nu letat lite drink inspo :) har en hel flaska gin som står å dammar, kanske bara ska köra den helt ren med lime, som far min vill ha sin "Hendriks"-gin :P

Längtar efter SOMMAR!! Första steget: bli blond igen, så har nu även börjat med en blond spray...får se hur de går :P


My baby sister!!


ÅÅÅÅÅ, denna bju ja på :P bara för jag e så glad :D 


Kommentarer
Postat av: hej

Hej. Använd inte blondspray om du tror du ska kunna färga håret igen. För blond spray går inte ur håret och kan inte användas ihop med hårfärger som frisörer använder. Risken att håret går av och faller av blir mkt mkt större....:/ och den sprayen försvinner inte om du tvättar håret..

2012-03-21 @ 05:44:53
Postat av: Cissi

lol klart som fan man kan färga håret. utbilda dig till frisör innan du öppnar käften så kan du få komma tillbaka och yttra dig sen!

2012-04-09 @ 23:53:32
URL: http://ceciliatykossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0