Hugg av mitt huvud, PLEASE!

7 dagen i rad som jag har HUVUDVÄRK, hatar de. Inget hjälper blir sååååå less. Ba ta bort huvet eller gör nåt så jag glömmer bort att de gör så jävla ont :( bästa vännerna just nu är sängen och underbara TREO. Mumsigt värre!!

Var hos pappa i helgen å de var underbar å va där, så mysigt å så GRÖNT de va där..blir lite avis när jag kommer tillbax till gråa ume :P Lillsyrran spelade fotbollsmatch, mkt duktig var min finnis :D så stolt!! Dock var de pissigt väder så var väldigt skönt å kömma in i värmen igen, hehe.

Pappa hade köpt en box med Rosé vin som jag bara var tvungen å ta ett glas av, var nog de godaste vinet hittils HEHE så blev nå glas till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0