You got my world spinning

Nuså är stor väskan packad å de är dags för sängen, imorrn blir de jobb, tillämpning på körskolan å sen hem till min bästa JOHANNA för middag :)

Har haft en av dom roligaste dagarna på jobbet, å då äre bokstavligt talat :P har aldrig skrattat så mkt, tror till å med att magrutorna börjar titta fram!! HÖHÖ!! Blir mer av de imörrn, tar med mig denna imörrn så vi kan fortsätta med vårat party i bussen :D

YEAH BABY, YEAH!!!

Nu blir se sista rycket med min älsklings-bok......å lyssna på min älsklings brud just nu :D NICKI MINAJ!!

Hey stranger over there
I'm really liking that way
You whip it whip it

Yeah, I want you everyday
You're so right, you're so tight
You got my world spinning
You got my world spinning

My head goes round and around, round and around
Now i'm thinking
If we could be, stranger what you say?

I'm really liking that way
You whip it whip it whip it whip it

PEACE OUT, mina älsklingar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0