LONDON BABY!!

I love London! ;) en underbar resa med min finnis Anja, kom hem i fredags å vill redan tillbax :/ Hade de toppen, såg mkt roligt och hade mkt roligt med denna underbara människa (haha, minnen för livet!!).

Vi bodde på ett jättefint hotell, käkade go mat på många fina restauranger å alla människor!! Varför är alla så otroligt trevliga, är alla så eller är de bara för att man är från Sverige som man inte är van vid de :P haha!! A roligt va de iaf, finns samtal med engelskmännen :)

Kan inte riktigt beskriva hur de är där, de bästa sättet är bara å åka dit :D så ÅK DIT! Men vi gjorde väldigt mkt på få dagar: såg oss omkring i fina London, shoppade (Oo, ja!! Men försökte inte köpa upp alla pengar :Phihi^^), checkade in MADAME TUSSAUDS som va riktigt toppen förutom den läskiga delen!! Sen så va vi såklart ute på krogen å de va en riktigt awesome kväll ;D hahahaha!! På ett ställe som heter "Penthhouse", de va lite folk men jag å min brud körde gärnet å då blir de såklart BÄST!!

Jag vill dit igen så bara säg till när du vill fara så fär vi :P!

Lite bilder allt som allt :)
Så snyggt!!
 
GODASTE frukosten :D
 
Lilla jag å London eye!
 
Gott lr whattttttt! ;)
 
Shaken, not stirred :)

Svensk cider i London, jajjamen!!
 
Jag å min partey-girl :D såååå bra kväll ;) hehe!!


 
London baby, i will be back!! ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: Anja

Men söta du! Du är underbar! Tack för en underbar resa!

Svar: Tack själv!! Saknar dig redan, puss på dig :)
None None

2012-11-27 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0