Snow!!

Jobb, jobb, jobb!! Nu börjas de med snöskottnigen, känns faktiskt både bra å drygt på samma gång. De är härligt för man får röra på sig och jobba med bästa jobbpolarna, hela denna vinter så ska jag jobba med underbara Elin :)

De som är mindre kul är ju när vi börjar kl 00.03 på morgonen heheh!! Inte mkt sömn då kan jag lova, nästan så att man inte orkar lägga sig :P Och för de anda så vet jag hur otrooooooooligt less jag kommer va på snön...

Jaja, gick hem lite tidigare bara för att vi kände för de mohahaha!! Å vad gör jag inte när jag kommer hem, jo jag somnar framför tv:n hihi^^ men mysigt va de!!

Jag älskar å titta på gammla julkalendrar så ikväll började jag med Trolltider, så mysigt å såklart blev de lite glögg till :)

Gonatt gonatt!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0