Something New!!

AHh, är shopping sugen nanting!! Jag har iofs spenderat mkt pengar på resan men jag köpte ju inga SKOR! Inte bra, så de måste inhandlas :P tur att man ska på stan imorrn, så får se om man kan hitta nå snyggingar :D

Resultatet av shoppingen ala London (eller inte allt, har gett bort mkt å vissa saker är hemliga hihi^^, merp)
Linnet köptes på en butik där jag lungt hade kunnat shoppat för flera tusen, ass snygga kläder!! Sen va skärpet ett måste, klart att man ska ha en souvenir ;)
Haha, okej jag hittade visst ett par skor, men dom ska jag faktiskt ha i julgrannen :P
 
 
Sen så har min bil fått ett kort (hehe) och en isskrapa som faktiskt funkar men ja...de lär ju ta ett tag ;)
 

Imorrn så har jag tagit ledigt, då de ändå inte är så mkt snö! Har mer som måste göras hemma ändå, jätte roliga saker som att julstäda m.m MEN jag får sovmorgon så de är jag superduper glad för, har inte sovit så bra dom här dagarna.

Ses på schtan imorrn birches!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0