WHATS UPPPPPPP!!!

Jepp, jag vet att jag är ganska död här. Men har inte haft ork eller tid å skriva så nu när jag ändå bara ligger hemma med förkylning så kan jag försöka mig på en liten uppdate hehe!! Får väl se hur långt inlägg de blir då mitt huvud känns som ett bowlingklot!!!!

Iaf, för alla er som inte vet....så har jag finnaly tagit KÖRKORTET :D lyckligtjej_91
SÅÅÅ bara å se upp i backen för nu är raggarAnna ute med goforden :P




 
Ja å eftersom jag har varit sjuk hela helgen så blev de inte nå Röd-tjut för mig.....men hoppas alla andra har haft en crazy helg!!! Bara å ladda om inför nästa helg då min älskling kommer hem som jag saknar denna underbara person <3
Peace out nu ska jag äta upp min Ben & Jerry glass, ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0