1 APRIL....

....då smäller de, jag, lilla lilla jag kommer flytta ut ur de trygga boet och ut i den stora vida världen :O känns AWESOME men måste medge att nog känns de lite spännande och nervöst oxå så hoppas att ni, mina vänner och familj kommer ofta och hälsar på så jag slipper va själv :) hehe!

Så den 1 april kommer jag ta mitt pick å pack å dra mig till Storgatan 82 :D

Bild: Ta Da! :D jepp nu ska denna lilla skitunge lämna boet! ÄNTLIGEN!!! 
(ja jag använder "alltid" samma bilder som jag lagt ut på fb och insta!! bajskorv men jag orkar faktiskt inte och de blir tråkigt utan bilder)



OCH idag har lillrumpan Kajsa fyllt 7 år, så de blev kalas med släkten hemma i Gubböle :) jag gjorde en lite(!!!!) annorlunda prinsesstårta efter födelsedagsbarnets önskningar :P de skulle va 100 roser men nja, de blev 8 sen orkade jag inte mer!!
 

Kommentarer
Postat av: carro

jag kommer med något grönt och alkoholhaltigt på inflyttningsfesten!!!!!

Svar: Yaayyy, ser fram emot de :D pöss!!
None None

2013-03-01 @ 14:16:23
URL: http://sixdaywar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0