Blä!! inte kul alls...

Har varit hemma i veckan, jepp jag åkte dit på magsjuka/matförgiftning....de är säkert 7 år sen jag senast hade de å ja de är nog de värsta som finns (ja ja, säger ni de finns andra som har de värre, men nu syftar jag ju på dom sjukdomarna som jag har haft och jag HATAR de..punkt slut.).

Men iaf försöker jag göra de bästa av de nu när jag ändå är hemma och mår bättre, måste bara få tillbax lite kilon innan jag är helt back on track så att säga :P

Så har sett film (typ alla Kajsas barnfilmer hehe), sovit, käkat godis, ´druckit avslagen cola (asså ba mums säger ja ;D), gosat med min feta katt och så har jag fixat med min färgskrivare, i love it!! SÅ sjukt fint de blir, toppen julklapp helt klart, fast ska bara göra plats åt den i mitt rumme!! 



Imorrn/idag äh FREDAG!! Är hemma även då pga många anledningar, mest för att inte smitta mina polers på jobbe :)
Såååååå, jag tänkte försöka mig på lite mer avancerade uppgifter som att diska lite å kanske blogga lite eftersom jag ändå inte har annat för mig.

Goder natt!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0