Klipp, klipp, tröja, klipp, klipp, håret!!

I måndags innan jag blev sjuk så kände jag mig otrooooooooligt kreativ, klippte sönder en tröja haha!! Jepp så äre, hade en långärmad tröja som jag typ aldrig använt så då får man hitta på nåt sköjigt tänkte jag så då for saxen fram :D
Före: 
 
Efter:
 (jajaja, jag vet att de är olika ljus och bla bla bla, men ni förstår ändå) :P
 
 

Å sen var de morsans tur hon tyckte att mitt hår va allt för slitet så hon klippte av en liten bit på av min tjocka man hehe!! Har inte långt hår men tjökt äre!! Så nu är de lite lättare,  så skönt nu kan man borsta håret utan att borsten fastnar i håret haha :P


Upp kl 04.00 imorrn så goder natt på er rumpor!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tröjan blev skitsnygg!

Svar: Tack så mkt älskling :)
None None

2013-02-12 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0