Oscarsgalannnnnnnnn

Jepp jepp, i söndags såg jag för första gången i mitt liv på Orscarsgalan!! Och de va faktiskt mkt över förväntan, och när man är med toppen människor så blir de ännu bättre och lättare att hålla sig vaken hahahah!! Men he gick ba fint :D lätt något som ska göras om!!
FRIDA du styr!?!! ;P

Bild: God natt säger jag nu efter denna vakna natt, lätt värt å se på Oscars kan jag ju lova!! :)
Så her såg man ut när man köm hem trött och sliten men uppe i varv (pga all läsk och energi dryck :P)



Och för alla som inte vet de så tillbringade jag en lovley helg i Sollefteå med mina syskon och min far. Med som vanligt god mat och rödtjut, mums! En lugn och solig helg helt enkelt :)

Nu äre jobb (GRUS, GRUS, GRUS) och sova i veckan som gäller!!

NÄ just ja imorrn blire lite "ÄVENTYR" men mor min mitt på dan, får se hur de går!! Håller tummar och tår så att ni oxå får veta ;D hehehe!!

Ha de gött mos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0