Tjaba, tjena, hallå!!

A kul att jag skriver mkt här då, ass roligt! Måste bli bätte på de här asså, shiet!!

Iaf så har jag haft en super bra helg :D va å hälsa på min bästade SANNA i Fränsta i Sundsvall, verkligen saknat henne så underbart de är å träffa denna människa,vi har skrattat och pratat om allt och inget! Nu äre bara å invänta sportlovet så kanske man får se na en sväng då :P

Jag har tänkt lägga upp de som jag har köpt på senaste tiden, men nääääääääää de har de ju inte blivit MEN vill ni veta vad för roligt och snyggt som jag har köpt så håll ut!! Man vet aldrig, snart så kanske de kommer ett superduper inlägg med bara shopping heheheh!!
 

En av anledningarna till varför jag inte har skrivit här är för att jag konstant är trött, jag har ingen energi och är yr i skallen till och från. Måste försöka hitta nån lösning på detta, har börjat med å försöka äta mer protein i min kost men som dom flesta vet så har jag alltid haft de lite svårt med maten så ist ska jag försöka mig på proteinpulver och proteinbars!!

NÅN SOM VET NÅT BRA MÄRKE, SOM INTE INNEHÅLLER SÖTNINGSMEDEL???
Hojta till mig isf, behöver verkligen tips!

Ha de gött alla pjutbajsrumpor ;P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du är trött jämt kanske du har järnbrist? Skulle snarare tro att det är brist på järn eller c vitamin än protein. Så då kanske järntabletter är nåt att testa :)

Svar: Thank you, min vän!! Ja, jag vet som sagt inte varför så blir å testa massa olika så järntabletter här kommer jag :) å blir de inte bättre så får jag kolla upp vad de kan va.
None None

2013-02-04 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0