Äntligen 2013!!

Tjenare 2013 DU är så välkommen!
Tycker att detta år ska röra om lite grytan så jag får nå roligt å skriva om :P eller hur?!?! Men men kan väl iaf säga GOD JUL och GOTT NYTT år men bara till er som älskar mig MOHAHAHA!! Jag jobbade faktiskt på julafton detta år, hur chill som helst (glad tjej, då de inte snöat nåt :D)  Sen blev de hem till Gubböle å ba mysa!

Jag på juleaftonen :)
 


Sen så var de nyår da, en sjukt bra kväll, så underbar nyår å helt otroligt att de inte blev nå drama, bråk eller förstörelse. Vi (jag, Johanna å Carro) hade bokat bygdegårn i byn och styrt upp allt så GISSSSSSSAR på att vi va ca 35-40 pers så hel nöjd........MEN kan säga att jag aldrig kommer styra så stort (kommer iaf vänta MÅNGA år tills nästa gång :P)
Jag och fin fina vännen på tolv slaget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0